Tuesday, March 22, 2016

#Birthdaytrip2016 : Swiss Garden Beach Resort, Kuantan, Pahang

Assalamualaikum...

Nampak tak semangat membara nak update blog? Harapannya semoga berterusan la hehe

Tahun ni punyer besday trip -- tak de naik kapal terbang sebab aku tak de hati lagi nak merayap kuar malaysia.. teruk kan penangan putus cinta...habis semua benda selama ni ko suka ko jadi menyampah nak buat....selain travel, reward diri makan kat tempat best-best pon aku tak pergi... hahahahha

Sooooo.....aku suggest tahun ni ke Kuantan, Pahang. masing2 tanya why kuantan? alasan sebab aku dapat voucher Maybank + aku tak pernah explore Kuantan. miza dok ajak ke bangkok la at least sabah ke sarawak ke tapi aku tetap dengan Kuantan....hahaha...sorry! miza dah selalu sangat pergi Kuantan sebab mak sedara dia ramai kat situ....pui baru jalan2 dengn kawan opis ke Kuantan....aku tak kisah apa jua reason korang hehehehe

end up....ktrng pergi juga Kuantan, Pahang.... wieeee

ktrang stay kat Swiss Garden Beach Resort. tahun lepas sape pakai kad kredit Maybank, dia bagi voucher kan...so kawan aku ni bz (hi qira) dia pon lantingkan la kat aku....terus ktrang up 4hari 3malam lepak Kuantan....

Kos penginapan 4hari 3malam RM2,056..so guna 3 voucher RM 1500...balance RM556 ktorang tong-tong...dapat la jimat sikit...tapi duduk hotel mahal hehe




view dari balkoni...

kebesaran bilik - toilet semua best. suka duduk sini...

petang-petang ktrang lepak tepi pantai...diorang swimming tapi aku lepak tepi. tetibe rasa segan nak masuk pool baju ketat2 muahahaha....mungkin aku dah tua...so aku pilih jaga beg dan layan perasaan uweekkkk




kat sini ada budak buka pameran arnab...nak main boleh...diorang ni apa ntah bersembang dengan budak tu, dapat la main arnab free...patut kene bayar rm4 ye...hahaa....aku tak join sebab aku dok lepak je tepi pool ni...esok nye pergi main lagi...free lagi..kesian adik tu x untung jumpa miza n pui hahaha

 tokey arnab dengan adik dia...bagus budak ni tau

eeii geli la main dengan arnab hahaha

malam plak...ktrang lepak gym..pastu lepak sauna....main gak indoor games...seyes enjoy sebab aku nak bercuti kan...xmo serabut-serabut asyik berjalan je hew hew hew






sebabkan aku pakai voucher, breakfast kene bayar... rm25/pax...pilihan ok la...ktrang lepak sampai la time breakfast habis...baru bebaloi bayar mahal hahahahhaa

 pilihan breakfast...

overall, ktrang enjoy lepak sini. petang siap tido petang lagi... haha...dasar kuat tido kan...malam dah la tido awal hehehe

yeayy.....

Sape kata Kuantan tak best? (^_^)

2 comments:

  1. tu dia bestnya celebrate birthday kat tmpt org ado2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb dalam malaysia....mampu lagi...kalau travel luar, x mampu jea hehe

      Delete